Help ik heb een vraag

Als je hulp nodig hebt tijdens het winkelen of een vraag over een product of je bestelling hebt, mag je altijd contact opnemen via het contactformulier. We helpen je graag!

Een artikel is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?

Neem dan even contact op via het contactformulier. We kijken graag of deze nog na te bestellen is. 

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij Mini Labels?

Mini Labels biedt de mogelijkheid om je bestelling te betalen per:

  • iDeal
  • PayPal
  • Klarna

Is het mogelijk om mijn bestelling voor verzending nog te wijzigen of annuleren?

Indien je na het plaatsen van je bestelling deze wenst te wijzigen. Neem dan even contact op via het contactformulier, wij doen dan ons best dit voor de verwerking van de bestelling op te pakken.

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

Zodra Mini Labels je bestelling heeft ontvangen zullen wij met zorg het pakketje inpakken en overdragen aan PostNL. Uiteraard doen we onze uiterste best dit zo snel mogelijk te versturen. Doorgaans versturen wij binnen 1- 3 werkdagen.

Handgemaakte producten van Mini Labels the brand kunnen een langere verwerking hebben.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten die Mini Labels hanteert  voor Nederland zijn € 5,95 euro per bestelling. Bij besteding boven de € 75,- zijn de verzendkosten gratis. 

In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Mini Labels verzendt wereldwijd, de tarieven hiervan zijn verschillend. Informeer daarom naar actuele verzendkosten en levertijden, dit kan door contact op te nemen via het contactformulier.

Is het mogelijk mijn bestelling op te halen bij een ophaalpunt?

Weet je niet zeker of je thuis bent of haal je jouw pakketje liever op bij een ophaalpunt? Dat kan! 

Kies tijdens het bestellen voor de optie ‘ophalen bij afhaalpunt’. In Nederland kun je jouw pakketje ophalen bij een post NL.

Kan ik mijn bestelling als cadeautje ontvangen?

Zeker dit kan! Graag aangeven tijdens het uitchecken in het veld notities.

Mijn bestelling is voor iemand anders. Kan ik deze rechtstreeks naar de ontvanger laten verzenden?

Mini Labels bezorgt je adres ook bij iemand anders. Let er dan op dat je bij het afleveradres het adres invoert waar het pakketje naar verzonden mag worden. Mocht dit een cadeau zijn laat dit dan achter bij de notities. Wij pakken het met alle liefde in als cadeau en zorgen dat er geen prijzen meegestuurd worden.

Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren?

Natuurlijk kan dat. Mocht het geleverde Mini Labels product niet naar wens zijn kan deze altijd teruggestuurd worden. Zorg er wel voor dat je aan de volgende voorwaarden voldoet;

  • Zorg dat je altijd de factuur of een notitie toevoegt aan je retour pakket. Met hierop duidelijk je voor en achternaam, ordernummer, en welk item je wenst te retouren. Zo weten we wie de spulletjes retour stuurt.
  • Zorg er wel voor dat dit binnen 14 dagen gebeurd. Dan heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
  • Uiteraard in originele staat (inclusief artikelkaartje) zodat we iemand anders er nog blij mee kunnen maken.
  • Zorg er voor dat het artikel goed verpakt is zodat deze niet beschadigd kan worden tijdens  het retour sturen.

Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen naar je teruggestort of op de factuur verrekend bij achteraf betalen . 

Wij wachten met terugbetalen totdat de artikelen daadwerkelijk retour zijn ontvangen. De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant.

Tip: wanneer het artikel dat je terug wilt sturen in een envelop of platte verpakking past, kun je dit met briefpost terug sturen. Dit scheelt qua kosten, maar houd er rekening mee dat het dan niet traceerbaar is, in tegenstelling tot pakketpost.

De geleverde bestelling is niet juist

Oh nee dat is super vervelend! Neem contact met ons op via het contactformulier en vermeld je volledige gegevens. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Ik wil graag een artikel ruilen, is dit mogelijk?

Het kan altijd gebeuren dat het artikel niet past of dat die andere kleur toch leuker is. Wij kennen dat, het is dan ook mogelijk om een artikel te ruilen. Het makkelijkste is om het artikel wat je wilt ruilen aan te melden als retour. Hierboven bij het kopje; Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren? Vind je de toelichting hoe je het artikel kan aanmelden als retour. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen met het artikel in de juiste kleur of maat.

Mijn levering is beschadigd, wat moet ik doen?

Oh nee dat is super vervelend! Neem graag zo snel mogelijk contact met ons op. We willen je graag vragen foto’s te maken van de verpakking, de inhoud en van je beschadigde item. Neem vervolgens contact op via info@minilabels.nl.

Ik heb een klacht

Neem dan graag contact via ons op, dit kan via info@minilabels.nl of door het contactformulier in te vullen. Bij Mini Labels ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van de klacht beantwoord.

Begin met typen en druk op Enter om te zoeken

Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.