KLACHTEN

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is gegaan of zoals gepland. Super balen natuurlijk. Graag willen wij je vragen een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@minilabels.nl. Bij Mini Labels ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van de klacht beantwoord.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Begin met typen en druk op Enter om te zoeken

Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.